SUMMER SALE - Spara upp till 70% | Handla extraordinära erbjudanden direkt från lokala butiker 

SUMMER SALE - Spara upp till 70%

Meny
FRI FRAKT VID KÖP ÖVER 499,- OCH ALLTID FRI RETUR!
Korg
0

Din kundvagn är tom

Back

Uno de 50

Det spanska varumärket Uno de 50 grundades under den senare delen av 1990-talet av en grupp kreativa designer som hade bestämt sig för att ta fram och utveckla ett varumärke som med fokus på smycken och accessoarer skulle sticka ut ur mängden. De ville grunda ett varumärke som bröt sig loss från rådande trender och som istället framställde sin egen personlighet och filosofi.

Undo de 50 grundades med idén att man bara skulle tillverka 50 stycken av varje design så att den som hade en av varumärkets produkter hade en av endast de 50 som fanns. Det var även från denna idé som varumärket fick sitt namn; Uno de 50. Än idag erbjuder varumärket endast 50 produkter per design och håller således fast i den grundidé som blev starten för varumärket. Detta gör varumärket också för att visa uppskattning för sina kunder och konsumenter som handlar av dess produkter med kunskap om denna idé beträffande sortimentet.

Varumärkets kollektioner följer inte mode och rådande trender utan de utgörs av en mer unik, tidlös och betvingad design. Detta gör i sin tur att de smycken och accessoarer du finner bland varumärkets samtliga kollektioner alltid är rätt i tiden att använda, oavsett säsong och rådande trender.

De designer som arbetar på Uno de 50 får mycket av sin inspiration från små detaljer i det vardagliga livet som de omges av. Varumärkets designer skapar produkter med personlighet och lyckas säsong efter säsong imponera på varumärkets publik och kunder med de hela tiden felfria produkterna. 

filter

13 resultat

  • 1
  • 1